Obchodní podmínky
Obchodní podmínky e-shopu www.tabasamu.cz
1. Úvodní ustanovení a definice pojmů
1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „Obchodní podmínky“) upravují práva a povinnosti mezi prodávajícím, paní Ing. Marií Bařinovou, IČO 04808088, se sídlem Vidče 644, 756 53, zapsanou v živnostenském rejstříku vedeném u Městského úřadu Rožnov pod Radhoštěm (dále jen „prodávající“) a kupujícím (dále jen „kupující“) při nákupu zboží prostřednictvím internetového obchodu www.tabasamu.cz (dále jen „e-shop“).
1.2. Prodávající není plátcem DPH, v souladu s § 94 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty. Všechny ceny uvedené na e-shopu jsou konečné a nezahrnují DPH.
1.3. Definice pojmů:
- Spotřebitel: Kupující, který uzavírá smlouvu mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu povolání.
- Podnikatel: Kupující, který jedná v rámci své podnikatelské činnosti, nebo osoba, která v rámci samostatného výkonu povolání jedná svým jménem a na vlastní odpovědnost.
- Smlouva: Kupní smlouva uzavřená mezi prodávajícím a kupujícím prostřednictvím e-shopu na dálku.
1.4. Odesláním objednávky v e-shopu kupující potvrzuje, že se seznámil s těmito Obchodními podmínkami, plně jim porozuměl a souhlasí s nimi.
1.5. Kontaktní údaje prodávajícího:
- Obchodní firma: Ing. Marie Bařinová
- Sídlo: Vidče 644, 756 53 Vidče
- IČO: 04808088
- DIČ: Není plátcem DPH
- Zápis v evidenci: Zapsána v živnostenském rejstříku vedeném u Městského úřadu Rožnov pod Radhoštěm
- Telefon: +420 724 413 559
- E-mail: ahoj@tabasamu.cz
2. Uzavření smlouvy
2.1. Smlouva mezi prodávajícím a kupujícím je uzavřena na dálku prostřednictvím e-shopu. Kupující učiní objednávku v e-shopu, kde vybere požadované produkty, vloží je do nákupního košíku a dokončí objednávku.
2.2. Po potvrzení objednávky ze strany prodávajícího, která probíhá automaticky, dochází k uzavření smlouvy. Kupující je o přijetí objednávky informován e-mailem.
3. Uživatelský účet
3.1. Kupující má možnost vytvořit si uživatelský účet na e-shopu pro usnadnění budoucích nákupů a správu objednávek. Uživatelský účet není podmínkou pro nákup.
3.2. Při registraci uživatelského účtu je kupující povinen uvést pravdivé a úplné informace. Za správnost těchto údajů odpovídá kupující.
3.3. Kupující je povinen chránit své přihlašovací údaje a heslo před zneužitím třetími osobami. Prodávající nenese odpovědnost za škody vzniklé zneužitím účtu, pokud došlo k jeho zneužití v důsledku nedodržení povinnosti ochrany údajů kupujícím.
3.4. Kupující může svůj uživatelský účet kdykoliv zrušit prostřednictvím administrativní sekce na webových stránkách e-shopu nebo kontaktováním prodávajícího.
4. Dodací podmínky
4.1. Zboží skladem bude odesláno obvykle do následujícího pracovního dne po přijetí platby nebo objednávky (v případě platby na dobírku). V případě velkého náporu objednávek, svátků, nebo neočekávaných situací, které prodávající nemůže ovlivnit (např. nepříznivé počasí, problémy u přepravních služeb), se může odeslání zboží opozdit. O případném zpoždění bude kupující informován co nejdříve.
4.2. Zboží, které není skladem, bude doručeno v lhůtě uvedené na stránce produktu. Pokud není možné zboží dodat v uvedené lhůtě, bude kupující neprodleně informován.
4.3. Zboží je odesíláno prostřednictvím:
- Balíkovna
- Zásilkovna
- PPL
4.4. Osobní odběr na adrese prodávajícího (Vidče 644, 756 53) není možný.
4.5. Cena dopravy, včetně všech nákladů na dopravu, je kupujícímu vždy zobrazena před dokončením objednávky. Nejsou účtovány žádné skryté poplatky.
4.6. Kupující je povinen převzít zboží při doručení. Pokud jej nepřevezme, je prodávající oprávněn požadovat náklady spojené s opakovaným doručením nebo odstoupit od smlouvy.
5. Záruka a odpovědnost za vady
5.1. Prodávající odpovídá za to, že zboží je při převzetí v souladu s kupní smlouvou.
5.2. Kupující má právo uplatnit reklamaci na vady zboží do 24 měsíců od převzetí. Pokud vada byla zjevná při převzetí, doporučuje se informovat prodávajícího ihned.
5.3. Reklamace digitálních produktů se vztahuje na jejich správné zpracování a funkčnost po obdržení na e-mail kupujícího.
5.4. U opravitelných vad má kupující právo na opravu výrobku nebo výměnu. U neopravitelných vad má kupující nárok na výměnu nebo vrácení peněz.
6. Jak uplatnit reklamaci a odstoupení od smlouvy
6.1. Reklamace zboží:
- Pokud kupující zjistí, že zboží je vadné nebo neodpovídá popisu, má právo na reklamaci. Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 24 měsíců od převzetí zboží.
- Reklamaci lze uplatnit prostřednictvím e-mailu, telefonicky nebo online formulářem na stránkách e-shopu. Doporučujeme přiložit číslo objednávky, popis závady a případně fotografie výrobku.
- Opravitelná vada: Jedná se o takovou vadu, která může být odstraněna opravou výrobku, aniž by to mělo vliv na jeho hodnotu, vzhled nebo funkčnost. U opravitelných vad má kupující právo požadovat opravu výrobku nebo výměnu.
- Neopravitelná vada: Pokud je vada výrobku neopravitelná, oprava by byla neúměrně nákladná nebo vada činí výrobek nefunkčním či nepoužitelným pro běžné účely, má kupující právo na výměnu výrobku nebo vrácení peněz.
- Možnosti řešení reklamace: Pokud reklamaci uznáme, nabízíme následující možnosti řešení:
- Oprava výrobku (u opravitelných vad).
- Výměna výrobku.
- Vrácení peněz (včetně poštovného).
- Lhůta pro vyřízení reklamace: Reklamaci vyřídíme do 30 dnů od jejího uplatnění. Pokud je reklamace uznána, vrátíme kupujícímu celou částku za výrobek včetně nákladů na poštovné, pokud bylo hrazeno.
6.2. Odstoupení od smlouvy do 14 dnů:
- Kupující má právo odstoupit bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží.
- Kupující nás informuje e-mailem nebo formulářem na e-shopu.
- Náklady na dopravu zboží zpět hradí kupující, přičemž vráceny budou náklady na nejlevnější způsob dopravy zvolený prodávajícím.
- Vrácení peněz proběhne do 14 dnů od obdržení zboží stejným způsobem, jakým byla platba provedena.
- Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy je dostupný na webu e-shopu a může být zaslán elektronicky na žádost kupujícího.
6.3. Výjimky z odstoupení od smlouvy:
- Na zboží vyrobené na zakázku nebo na digitální produkty bez hmotného nosiče, jejichž dodání bylo zahájeno s výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení, se právo na odstoupení nevztahuje.
- Kupující musí být před uzavřením smlouvy výslovně informován o tom, že u digitálních produktů bez hmotného nosiče nebude moci po zahájení jejich dodání od smlouvy odstoupit.
7. Mimosoudní řešení sporů
7.1. Pokud mezi prodávajícím a kupujícím vznikne spor, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může kupující podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, Praha 2, 120 00, e-mail: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz.
7.2. Kupující v EU může využít také online platformu ODR: ec.europa.eu/consumers/odr
8. Ochrana osobních údajů
8.1. Prodávající se zavazuje, že osobní údaje kupujících budou zpracovávány v souladu s platnými předpisy o ochraně osobních údajů, zejména nařízením GDPR.
8.2. Osobní údaje budou použity pro účely zpracování objednávky, komunikace s kupujícím a marketing, pokud kupující udělí souhlas.
8.3. Doba uchování údajů: Údaje budou uchovávány po dobu nezbytnou pro splnění smluvních povinností, daňových povinností a případné nároky.
8.4. Práva kupujícího: Kupující má právo na přístup ke svým údajům, jejich opravu, výmaz, omezení zpracování, námitku proti zpracování a podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů.
8.5. Zpracovatelé: Osobní údaje mohou být sdíleny s přepravními službami (Balíkovna, Zásilkovna, PPL) pro účely doručení zboží.
8.6. Kupující bude informován o jakýchkoliv změnách týkajících se zpracování osobních údajů a může kdykoliv odvolat svůj souhlas.
9. Závěrečná ustanovení
9.1. Tyto Obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 15. 11. 2024.
9.2. Prodávající si vyhrazuje právo tyto Obchodní podmínky měnit. Kupující bude o změně informován prostřednictvím e-shopu.
9.3. V případě dotazů nebo problémů se kupující může obrátit na prodávajícího prostřednictvím uvedených kontaktních údajů.